Často kladené otázky

1 - Doba doručení?

Produkty skladem odesíláme co nejdříve od přijetí objednávky. Doba dodání je od 1-3 pracovních dnů v závislosti na zvoleném dopravci.


2 - Způsob platby?

Platba při převzetí: platíte při převzetí zásilky Platba předem: platíte na náš účet, po přijetí částky zásilku odešleme


3 - Doručení zdarma?

Při objednávce nad 999 Kč je doručení zdarma - platí pro dopravce Česká Pošta a Zásilkovna. Při objednávce nad 2 500 Kč je doručení zdarma - platí pro dopravce PPL


4 - Produkt není skladem?

Nezoufejte, produkty pravidelně naskladňujeme. Pokud chcete vědět bližší informace, kdy bude produkt skladem, neváhejte nám napsat na email.


5 - Vrácení zboží?

Nejste spokojeni s obdrženým produktem nebo nesplňuje Vaše očekávání? Do 14 dnů od převzetí zásilky máte možnost zboží vrátit. Před vrácením zboží nás, prosím, kontaktujte - skrze email info@motis.cz. Vrácené zboží zasílejte zpět na adresu: Lukáš Vrbický, Benešova 223, 541 03 Trutnov


6 - Doručujete na Slovensko?

Ano, doručujeme i na Slovensko. K dispozici máte na výběr mezi Českou Poštou (Slovenskou Pošta) nebo Zásilkovnou. Detaily ohledně doručení na Slovensko najdete na stránce doručení.


7 - Nedaří se Vám objednat?

Nevíte si rady s objednávkou? Pošlete nám na náš email info@motis.cz odkazy nebo názvy produktů, o které máte zájem. Připište Vaše iniciály a způsob doručení: V případě doručení Českou Poštou nebo PPL napište celou svou adresu. V případě doručení skrze Zásilkovny napište pobočku Zásilkovny, kam máme zásilku doručit. Během objednávky došlo k chybě? Kontaktujte nás skrze info@motis.cz, napište nám, k jaké došlo chybě.